Пътуванията - едно от нещата, които правят щастлив човека!

Здравейте!

Едно от нещата, които мен ме правят щастлива са пътуванията до нови и интересни места. Е, сега COVID-19 прецака 4 от пътувнията ми, което е тъжно, още повече, че две от тях бяха до дестинации, които отдавна исках да посетя. Голяма част от пътуванията правя с една моя приятелка, която също като мен обожава да пътува. Тази приятелка този месец имаше рожден ден (няколко дена след моя). Миналата година празнувахме рожденният й ден в Братислава и тогава и направих страхотен албум в куфарче. Сигурно го помните!? Ако не, то може да го потърсите в блога ми! Тази година подготвих за нейния рожден ден картичка, която отново е тематично свързана с пътуванията :))
Още преди 3 месеца харесах печат, който да използвам за тази картичка. Печатът е на DESTINY на Crafter's Companion и е от тези, които после трябва да оцветяваш:


Красив е, нали!? Трябва обаче да призная, че се поизмъчих! Отпечатах няколко изображения, докато получа като резултат отпечатани всички детайли. Не печата равномерно и правих опити с дъската за печат, с акрилно блокче, с перманентно мастило, с Memento печат ... Оказа се, че има и дефект в лицевата част, който в началото не осъзнах, че е от самия печат, а си мислех, че аз нещо съм направила докато съм оцветявала. Мъка! Но все още много ме кефи този печат!
Дойде ред на оцветяването! Е, това е нещо, в което нямам опит! Седнах една вечер вкъщи да оцветявам(след като приключих драмите с наводнението вкъщи и успях да наредя моята крафт стаичка). Незнам дали, заради липсата ми на опит, или заради малиновото вино, което придружаваше моето вдъхновение за оцветяване, но не се получи. Бях разочарована от резултата, но като видех оригиналния печат, много ми се искаше да го докарам това оцветяване. Та така, на следващия ден повторих процедурите по печатане и оцветяване и получих задоволителен резултат, който все още е далеч от това, което ми се иска да усвоя като умение за оцветяване, де. Ето това е картинката, в крайният й резултат:



Дойде ред на умуването как да впретна картинката в картичка. Аз разбира се, не съм от хората, които още в началото имат ясна концепция какво ще правят и какви материали им трябват! И така, картинката отлежаваше една седмица и чакаше да ме осени вдъхновението как да направя картичка с нея!? И така, дочака една вечер! Една много близка приятелка ми се беше обадила по телефона, тъй като по стечение на обстоятелствата отдавна не се бяхме чували. Направихме 4 часа телефонен разговор и докато говорихме, музата ме осени и направих предната част на картичката. Е! Почти я направих де! Направих я цялата без надписа за Рожден ден, който нещо не можех да измисля кой надпис да използвам и къде да го разположа! Накрая си легнах, защото реших, че ако продължа да упортсвам в 2 часа през нощта, вероятно ще го измисля, но на следващия ден, никак няма да ми хареса резултатът.

Та така, на следващия ден продължих да умувам над надписа и докато го мислех, ми дойде вдъхновение за гърба на картичката. Направих го! Тогава веднага ми се изясни картинката какъв надпис искам и къде го искам :) След това реших, че искам вътре да сложа тагове, на които да надпиша своите пожелания! Вчера довърших картичката. Ще й я подаря на моята приятелка, когато може да се видим, което много ми се иска да бъде скоро вече. Ще бъде една закъсняла картичка и подарък, но пък, така или иначе, с нея си говорихме, че като отмине пандемията, заминаваме някъде да отпразнуваме и двете рожденните си дни, както си трябва :)))

Споделям с вас снимки на картичката и се надявам да ви хареса!










А също така, с тази картичка се включвам и в Картичкофурийско предизвикателство 408 "Пътешествие": http://cardsaddicted.blogspot.com/2020/04/408.html

Коментари