Хелоуинска размяна 2019

Здравейте!

Всяка година Кали организира размяна по случай празника Хелоуин. Тази година за първи път участвам в размяната.
Това е линк към Хелоуинската размяна и блогът на Кали: https://kalinasto.blogspot.com/2019/10/2019.html?fbclid=IwAR0Mny_JJGsXTtHfuDlUf5L54TCvv7oFSLahgaa1oPD2yzNSYx4bGpEo92U


Всъщност, този празник някак си не ми е присърце. Седмица преди крайният срок за записване в размяната Ем от A Little Place of Wonder организира среща в София, на която ни показа как се прави нов модел малък албум. Обаче, срещата бе организирана с идеята, албумът, който правим да е тематичен във връзка с Хелоуин и с идеята да се включим в размяната.


Отидох на срещата, защото много исках да се видя с личности, с които отдавна не се бяхме виждали, а и за глътка вдъхновение, тъй като отдавна не ме беше посещавало такова.


Срещата беше страхотна! Толкова много се радвам, че успях да отида и да си побъбря с някой за хобито ми. А Ем се бе погрижила да ни осигури невероятно разнообразие от дизайнерски хартии. Всеки бе донесъл допълнително материали и изрязани тематични елементи ..., така че нямаше как да не се вдъхновя и сътворя това страхотно албумче.



Е! Сладките неща за похапване, които всеки бе донесъл също помогнаха за творческото настроение ;)


Много се надявам, момичето, на което се падна да получи моят подарък да харесва албумът.





Само да добавя, че красивите хартии, които съм изолзвала са на невероятната Карамфила Сидерова!


Това е от мен засега! Надявам се скоро отново да имам вдъхновение :)

Коментари