Летни Детски портмонета


Здравейте,

Днес, съвсем накратко искам да ви споделя с вас портмонетата, които уших за моите племенници - Алекс и Криси. Има някои неща, които трябва да отработя, за да са напълно добре изпълнени, но като за първи портмонета, аз много ги харесвам, особено техния дизайн.
Всичко започна, когато през месец юни ходих до Англия. Посетих любимия ми магазин Хобикрафт, а там продават голямо разнообразие на текстилни десени в комплекти по малък размер парчета плат. Бях много завладяна от тях и много ми се искаше да си купя някои. Така се сетих, че моята сестра ми беше споделяла, че не може да хареса портмонета за децата. Аз съответно веднага си набелязах това за причината да закупя платовете, които харесах. Естествено, моята сестра като чу, че ще шия портмонета за децата, каза, че и тя иска и веднага си хареса и тя десени :) Нейното портмоне още не съм го измислила и ушила, но имам платовете и чакам музата на вдъхновението.

За детските портмонета много мислих какви модели да ги ушия. Разглеждах най-различни варианти, но края на краищата, имайки предвид тяхната възраст (13 и 8 години), реших, че за тях удачно би било да им направя по-опростен модел портмонета. Ето ги и тях - семпли, но пък цветово носещи много настроение:




А най-интересно беше, че моят баща (техният дядо) купи спортен комплект на малкия ми племенник, който част от десена му беше същия като на портмонето му. Страхотно съвпадение, от което се получи много cool, както се казва на английски ;)

Много настроение пожелавам на всички ви!

Коментари